diumenge, 12 d’octubre del 2008

IX TRIATLO CIUTAT DE VILANOVA I LA GELTRU

Un altre vegada més a Vilanova. Va ser el meu primer triatló i no he fallat cap any. No es que sigui un dels meus favorits, però ja que va ser el primer, espero no fallar cap any. A més, crec que està ben organitzat, amb uns boxes força decents.

Aquest any ha tocar mala mar. Hi havia gent que fins i tot després d’acabar el triatló, seguien una mica marejats.

Per la meva part, la cursa no va tenir massa història. Una natació una mica fluixa, va fer que surtis una mica més enrere de ho habitual (tampoc gaire més). Això ja em va marcar per la resta de la cursa, ja que tot i que vaig anar en un bon grupet amb la bici, no vam aconseguir reduir temps al grup del davant (que és on hauria d’haver estat) i van arribar a més d’un minut d’avantatge per fer la T2. La cursa a peu em va anar bé, però tampoc va ser per tirar coets. Així que no em vaig anar massa content a casa.

Aquest any he tornat a recuperar les bones sensacions corrent i torna a ser el sector on més agust em trobo.

Em vaig classificar el 81 amb un temps de 1:10:37 i van acabar 458 tris.

Autor: Miguel Angel

1 comentari:

JOAN BENACH ha dit...

bien moyano bien!!!
L,any que be espero fer gran part del circuit catalá amb tú.
Tens temps per solucionar tots els problemes fisics.