diumenge, 12 d’octubre del 2008

Fotos que va fer l'Oriol al triatló de Barcelona







7 comentaris:

Pep_e ha dit...

Hola,

no tindràs res que veure amb el Jordi Moyano del CC Vall d'Hebron veritat?

Jordi Moyano ha dit...

Doncs sí, soc el Jordi Moyano "junior". Des de fa ja uns anyets que faig triatlons. Soc el de la darrera foto. I tu quin Pepe ets?

Pep_e ha dit...

Hola Jordi,

Soc el Pepe que anava amb el teu pare en el club ciclista vall d'Hebron amb el Jordi Dalmau, Josep Sanz, etc...........

Jo per aquella època tenia sobre el 18-19 anys.

Com va la vida?

Jordi Moyano ha dit...

Hola Pepe,

Tu deus de ser el que va trencar el quadro, oi?

Doncs ja veus, segueixo fent esport, de vegades més i d’altres menys, però espero no deixar-ho mai, tot i que les lesions no deixen de perseguir-me.

I tu que, segueixes tant fort en bici?

Pep_e ha dit...

Jajajajajaj, jo segueixo igual, trencat quadres!!!!!, es broma, només porto tres……………
Si, encara faig bici, però a nivell de marxes, res de competició ja que no tinc pro temps de entrenar (5000-6000 qm/anys) i ara he començat a corre ja que tinc la il-lusió de preparar-me per la marató de BCN del 2009. De moment faré la Jean Bouin per veure com estic i amb la intenció de baixar de 40 minuts.

Personalment estic casat i tinc dos fills. La Lucía que ara te 4 anys i l’Enric amb 1.

I el teu pare, com va?................I tu, vas acabar la carrera?.......

Apa noi, una forta abraçada!!!!!.

Jordi Moyano ha dit...

Ei Pepe, doncs si fas bici i corres t'has d'apuntar a fer duatlons, segur que t'enganxaren i ja saps, si li agafes el gustillo, doncs t'apuntes al Jovent, que segur que series un bon fitxatge, jeje...

Si portes poc temps corrent i baixes de 40 estarà molt bé.

El meu pare ja no fa gran cosa perquè està una mica cascat dels genolls, però de tant en tant encara agafa la bici y surt a corre. D'aquí no gaire l'operaren del menisc, a veure amb això es recupera i pot torna a entrenar, que sestà engreixant.

Buff, sí, vaig acabar la carrera, tot i que com molts, no treballo del que vaig estudiar.

Pep_e ha dit...

Hola Jordi,
Ja vaig fer la Jean Bouin i la cosa va sortir millor del que esperava. Al final 37:23.
Ara estic preparant la mitja de Vilanova...........a veure com surt, però estic content com va el tema preparant la marató.
Home, agafo la proposta, si algun dia faig triatlons ho podem parlar, perquè tinc en ment fer un Ironman.............
Records al teu pare. Per cert, sap alguna cosa del Jose, etc, etc?
Apunta aquest e-mail : marieguiry@hotmail.com