dilluns, 7 de gener del 2008

Noves il·lusions, nous objectius

Amb les dotze campanades deixo enrere un any carregat de bones experiències, i de bons records gravats al meu cap, experiències que penso repetir i gaudir molt més (si les lesions em respecten) entrenant molt més.
Amb totes aquestes ganes que tinc, intentaré assolir els meus objectius per aquest any:

* Alguna duatló de muntanya (depenent disponibilitat dates).
* Alguna prova de Copa Catalana Btt. (depenent disponibilitat dates).
* 17/05/2008-IRONCAT
* 13/07/2008-IRONMAN ZURICH.
* Vacacions Agost ¿TRANSPIRENAICA?
* 30-31/08/2008- 24H RESISTENCIA BTT DE MALGRAT ( pendent confirmació dates definitives).
* 27/09/2008-I- IRONMAN NOCTURN DE XERTA. (pendent confirmació data definitiva).

Desitjo poder complir tots aquests objectius al vostre costat, i espero que la meva Cris tingui paciéncia per aguantar-me jajaja.

Una forta abraçada Jovents!

2 comentaris:

Jordi Moyano ha dit...

Deu ni do, estar clar que a tu et van les proves de fons.

Miquel ha dit...

Veig que en el Jovent ens em ajuntat molts malalts d'Ironman. Ironman nocturn? això té bona pinta ja m'informaràs.