diumenge, 11 de novembre del 2007

MITJA MARATÓ EL PONT DE SUERT (04/11/2007)


Han Hagut de passar 7 anys 1 mes i 24 dies des de l'11 de setembre del 2000 quan vaig debutar als 10km de l'interesport de Mataró per aconseguir pujar a un pòdium d'una competició esportiva. D'acord que la participació va ser minsa, 63 persones, el temps discret 1h 27min tot i que la mitja era de les duretes però s'havia d'estar allí i córrer. Concretament vaig quedar 6è de la genera li 3er de la categoria 30-40anys per la qual cosa vaig rebre una medalla que guardo com un tresor. La Txell més acostumada en això dels pòdiums va quedar primera dona i juntament amb el trofeu es va endur 200 Euros.

La sortida estava situada a les pistes d'atletisme, els primers 5km transcorrien per dins el poble amb un perfil trenca cames i després s'agafava la carretera que porta a Malpàs, la mateixa del circuit ciclista de la triatló, fins al final i després tornada pel mateix lloc. Per tant l'anada era pujada bastant dureta a la part final i uns últims 6kms de baixada.


Un cop donat el tret de sortida amb una mica de retard de seguida em situo en el grup capdavanter cosa totalment inusual per mi. Al km 1 ja s'escapa un marroquí seguit per un altre atleta i jo em quedo amb un grup de 4 corredors. Puc aguantar el grup fins aproximadament al km8 però quan comença la pujada més dura no puc seguir el ritme i em quedo una mica enrere. A partir d'aquí faig la cursa en solitari ja que per darrere no tinc cap corredor. Arribo al final de la pujada cap al km 13 força sencer, els 2 primers kms de baixada els faig força ràpids però després l'esforç i l'encara recent marató passen factura i haig de reduir el ritme. A partir d'aquí conque tampoc tinc ningú per darrere que m'inquieti em dedico a mantenir la posició fins al final. La Txell també va suar la seva victòria ja que va portar enganxada als talons la segona classificada fins gairebé el km 13 just al final de la pujada però després va imposar la seva veterania per acabar amb un temps d'1h34min.

En resum molt bona matinal amb un dia excel·lent, una mica fred però assolellat i amb l'alegria d'haver-me estrenat en això de pujar als pòdiums. Espero que no hagin de passar 7 anys més per repetir-ho.

5 comentaris:

JOAN BENACH ha dit...

Novament felicitats amics.
Espero que ens veiem a la jean boeing. Bueno a la sortida ó l,arribada esclar.

Arsenio ha dit...

Felicitats pels podis, especialment el teu, Miquel. Espero poder compartir amb vosaltres el proper podis... segur que en vindran de nous.
Una abraçada

Swimming ha dit...

Ei companys. Us he localitzat per casualitat buscant un video de la marato de roda de ter. Enhorabona a tots!

Txell ha dit...

Benvingut, swimming, al nostre bloc :)

Jordi Moyano ha dit...

Felicitats, aquestes coses sempre són un bon premi i ajuden a buscar la motivació en aquells dies que fa mandra sortir a entrenar.