dilluns, 11 de juny del 2007

X-TERRA....... Riba Roja d'Ebre

Quin cap de setmana !! No se ni per on començar: molta calor, bona companyia, bons àpats i millors vins.
Ah! També hem participat a un triatló de muntanya que te la fama de ser el mes dur del mon en la vessant de muntanya (es clar). No ho puc comparar perqué mai no n'havia fet cap d'aquest tipus però vaja.... crec que no n'hi ha per tant.
El cas és que, a la Terra Alta, ens hem ajuntat al final 8 JOVENTs: Joan, Víctor, Koko amb la Sílvia, Jordi amb la Cristina i un servidor (Arsenio) amb la Marta. Ha estat una llàstima les baixes que hem tingut per diverses causes: d'altres competicions i lesions (hem de fer una colecta per comprar un nou genoll al Dr Garcia.... ni que sigui de cartró-pedra. Esperem que et recuperis aviat).

Hem estat allotjats a un hotel de Gandesa. Hotel Piqué (excelent recomanació d'en Francesc). Quins sopars !!

Be amics, "al granu"...... Dissabte no vam haver de matinar gaire ja que la sortida era a les 11h del matí, així que vam esmorzar una mica, vam muntar les bicis als cotxes i vam marxar cap a Riba Roja (uns 30km de bones carreteres).

Allà vam com començar a notar alguns "nyaps" organitzatius encara que en general estava ben preparat. Les nostres parelles ens van haver deportar a uns 2km riu amunt on era la sortida.

L'aigua estava força freda però als cinc minuts ja no ho notaves. La natació és molt ràpida pel corrent a favor. Per sortir de l'aigua teniem una feinada perqué les algues se t'enrollaven als braços i cames però vaja... no hi va haver "baixes" per aquesta causa. Els siluros tampoc no van actuar... devien tenir festa!

El circuit de bicicleta, al que hi havien de fer quatre voltes, no era massa tècnic i incloia una mica d'asfalt i una pujada al poble per un carrerons una mica estrets. En aquesta pujada al poble vaig fer la rucada del segle a la tercera volta. Se'm va ocòrrer fer un "caballito" aprofitant que hi havia tota la CLECA del JOVENT, però com que ja no tinc 15 anys i la meva experiència en MTB és practicament nula.... em vaig fotre un "leñasso" de ca'l Deu caient totalment d'esquena. Això de segur que em farà adoptar el sobrenom de "caballito" o "potrillo" (com us agradi més). A la meva edat...... Llàstima que no hi document gràfic del "delicte".

Com us deia, el circuit de bici no te massa dificultat. Però la calor estava fent "estragos" i alguns avituallaments van fer curt d'aigua.

En acabar la bicicleta molts ens vam ficar de cos sencer a una font pública al costat de boxes per tal de baixar la temperatura del cos. En Joan va plegar al final del recorregut de bici degut a la lesiò de genoll que arrossega i per no forçar. En Koko, de fet, només va fer una de les quatre voltes de bici a causa d'un cop que va rebre d'un altre triatleta.

La resta vam acabar, alguns mes dignament que d'altres però tots contents d'haver passat un dia maco malgrat la calor. A veure si l'any que ve podem anar-hi uns quants més i donem color a aquesta prova. Em penso que enguany erem l'equip mes nombrós malgrat les baixes.

Jordi Moyano ha dit...

Más que el caballito hiciste el burrito, jejeje…, ese pepino de bici que llevabas no se merecía ir por los suelos. La próxima vez que Raul te deje una de aquellas BH rojas con aquel cambio de marchas que parecía el de un coche.