dilluns, 9 de febrer del 2015

Mitja Marato el Prat del Llobregat

Dia 8 de febrer, un fred q pela, vent, però allà u s quants jovents per patir a la mija del Prat.
9:30 sense avisar, tret a l'aire i a correr! Bon ritme, alt, amb ganes, recorregut poligonero, entrem al poble i passem a la zona agraria, anem cap a la platja, vent lleugerament a favor; el fred segueix, anem amb els avions q ens passen molt a la bora, olor de kerosè...Arribem a la platja, vent, més vent, puja el vent, km 12, mitja volta i cap amunt. Ens creuem amb en Carri, va b, molt b!! El vent pitjor, pájara, tot es fa dur, molt dur; quina sort en Rafa i en David, com el duo Pimpinela barallant-se davant meu ,per com han de portar el ritme. Quins animals!!!
Enfilem des d'el 18 pel poble amunt, m'apreten, m'apreten més, m'empenyen, em criden, entrem a les pistes, ultims 300m, reventat, però el "iaio" barbut entra a meta envoltat dels grans amics del Jovent. En Carri de seguida és aquí!!!
Gracies Lara, Ariadna, Mamen, Pepe i per suposat Carri, David, Rafa per acompanyar-me i aquesta familia jovent q tant apreta i q allà on anem sempre hi ha gent q ens reconeix, i com no, pregunten per l'ànima d'aquesta familia en Joan i en Pere.
Una abraçada a tots!!!

Toni Amat



---
El software de antivirus Avast ha analizado este correo electrónico en busca de virus.
http://www.avast.com