dimarts, 4 de desembre del 2012

Triatló Jovent 79 training with Train2win for the Embrunman 2013 in London

Bon dia a tots els joventerus i followers del blog de gran Jovent,
Com tots o gairebé tots sabeu, estic a Londres (UK) fent el meu Post-Doctoral Research i tot i que la meva idea original era anar a Montreal, al final pel tema família em vaig decidir per Londres. Proximitat i un laboratori molt porentent de la UCL, universitat en el número 4 en el Ranquing mundial. 
Tinc l'Hospital a 5 km de casa i em moc amb una MTB de ferro que grinyola per tot arreu! Amb aquesta si que em posaré fort! Això si, ningú me la roba!!
  
L'arribada com a tota arreu no va ser molt bona, masses canvia i masses anyorances a Barcelona: família, club de rem Badalona, Reial Clib Marítim de Barcelona, Vall Hebron i el Jovent 79 amb qui des del primer segon es a establir una relació una conexió brutal. Retornar a entrenar per disfrutar és una de les coses més maravelloses que existeix, i sense pressió!! Oh my God!! 

El que tenia clar és que havia de buscar un club per entrenar, aquests any tinc l'oportunitat d'entrenar com un animal igual que ho havia fet en els meus anys a la selecció, així que havia d'establir unes rutines per no caure en les tentacions dels pubs i les pintes i també per mantenir el cap ben ocupat! El primer club que vaig anar va ser el caos!! Amb més de 2000 corredors en el seu club em va semblar una burrada, ningú es coneixia del tot i em va sembla que no és el que tinc a casa i no era el que volia! Així que vaig trobar el Tri-London.


Un club més familiar d'uns 180 socis amb una organització brutal! Em va recordar molt al club nostre, així que no ho vaig dubtar! Un ambient magnífic i amb gent amb un novell brutal. Ademés aquest any han decidit canviar el color blau pel Rosa!!! Que grande!!!
Tenen un responsable que organitza cada disciplina:

Natació: 4 sessions setmanals, dos a les 6 am i dos a les 8 pm dilluns, dimarts, dimecres i diendres
Carrera: organitzen entrenos conjunts per fer presa de temps una vegada al més amb organització de cursos de tècnica
Ciclisme: cada dimecres a les 6 am per fer series al voltant de Regents Park i cap de setmana sortida llarga. Organització de cursos de mecànica.

A les sessions de les tardes vaig sempre, però a les de les 6 del matí em costa! Llevar-se a les 5, sota 0 graus i havent fotut una pallisa la nit abans! Brbrbrbr me cuesta!
A més a més queden per fer alguna cerveseta i algun soparillo!!! 
Els dijous per la tarda vaig a fer track sessions o millor dit pista! Quina manera de patir! Mira que havia fet atletisme en pista de hovenet abans d'entrar a remar, però això de fer sèries amb una pila de gent és durillo i molt emocionant!
L'entrenador dels dimecres a la piscina i els dijous al track és el Terence Collins, entrenador personal a Londres, amb qui segur que organitzarem alguna estada a Barcelona!
Encara no tinc bici aquí, així que només faig carrera i natació! Però ja més de la meitat dels kilòmetres que vaig fer l'any passat correns amb dos mesos i ja porto més km nadant que l'any passat ja que no vaig poder per culpa de l'accident.
Un dels meus llocs preferits per anar a correr és Hampstead Heath! Un magnífic bosc/parc ple de llacs on es pot nadar mentre nos es congelin per 2 pounds.
 Un lloc on et pots perdre i correr salvatjament! Els caps de setmana, tant dissabte com diumenge si no estic a Barcelona, estic grimpant com un boig per aquí!

Espero que quan tingui el meu pis, i ja ho sabreu segur, no ho dubteu, pugueu venir a Londres a fer-me una visita! Us esperaré amb els braços oberts per sortir i entrenar! Claro! Jaja
Us espero amics!!!!
I miss you EQUIPOOOOOOOO!
Marc