diumenge, 28 de setembre del 2008

I TRIATLÓ TOSSA

La triatló de Tossa. Uns 200 triatletes ens vam ajuntar el dia 13 de setembre en aquesta bonica localitat de la costa brava. Arribem una mica espantats per les pluges que van caure la nit anterior, però per sort el dia molt bo tot i que a primera hora feia bastant fred. Saludem al company Moyano que aquest any s'està erigint embaixador Jovent a les triatlons del circuit català ja que després de la lesió d'en Victor s'ha quedat una mica sol. Però em dona la impressió que ja es va buscar una bona companyia... també va participar en Joan Cortés.Trobem una destacada presència de carinyenas, en Dani en un gran moment de forma i els incombustibles Jordi i Blanca.

Després de montar la paradeta en uns boxes excessivament estrets anem cap a l'aigua. Amb uns minuts de retard es dona la sortida en els primers metres rebo cops per tot arreu, aquesta és la part que menys soporto del triatló, em fa molta ràbia com la gent aprofitant la impunitat de l'aigua aprofita per repartir calbots a tort i a dret. Destacar la presència d'importants grups de meduses, de les que no piquen, segons em van dir però igualment intento esquivar-les tant com puc. Surto de l'aigua amb uns discrets 33min tot i que sembla que hi havia més metres del compte. Surto amb en Jordi i fent la transcisió veig passar a en Dani, sembla que el seu neoprè nou ha fet meravelles.



El circuit de bici és força exigent amb dos ports de muntanya el més destacat és el de sant Grau de 2a categoria. M'enganxo amb en Jordi fins que ens atrapa per darrera en Dani que porta un ritme infernal que aguanto gairebé fins la coronació del primer port. En la bici em trobo força bé i vaig recuperant posicions. M'agrada el detall de la presència de voluntaris en les corbes més perilloses dels descensos, el proper any haurien de reduir la quantitat de guix a terra senyalitzant el perill però just en el punt de frenada. Acabo els gairebé 44kms amb 1h35min.



La cursa a peu la faig amb 41min04seg trobant-me també bé. El temps final és de 2h50min ocupant la 80 posició. En Moyano fa una mala natació, segons em diu es va perdre buscant la segona boia, sortint amb 30min. La bici força bé arriscant molt en les baixades més tècniques fent 1h30min. En la cursa a peu fa un "mano a mano" amb en Dani que finalment cau a favor del carinyena que està en un extraordinari moment de forma. Els dos acaben amb un temps de 2h40min.


La Txell per la seva banda surt una mica enrere nadant, recupera unes quantes posicions en el segment ciclista, la cursa a peu se li fa curta i acaba en una bona 7a posició. En Jordi fa una bona cursa demostrant la millora que ha experimentat aquesta temporada malgrat no ser suficient per guanyar-me. La Blanca que s'ho pren més tranquil-lament acaba amb un temps de 3h36min quedant en la posició 14a.

Finalment agrair els ànims de la gent del carinyena, Terrassa, CNB en Sergi i l'Eva que està a tot arreu.

1 comentari:

Jordi Moyano ha dit...

Un circuit de bici chuliiiissssim, per els que en agrada les pujades i les baixades tècniques i una organització molt bona amb voluntaris a tots els punts conflictius.

L’única cosa, com diu en Miquel, que posar tant de guix per avisar de les corbes perilloses just en el punt més fort de la frenada, va ser una mica perillós, però bé, és la primera edició i jo li poso molt bona nota, a més el circuit de corre em va resultar força entretingut.

El Dani el vaig poder aguantar els primers 4 kilòmetres, però després va marxar i em va treure 1 minut.

Tot i no nedar tant bé com a Banyoles, la cursa va anar força bé i vaig poder acabar el 37.