dimarts, 17 de juliol del 2007

Jordi Coronado Gallego



Data i lloc de naixement:
El 3 de maig del 79, Taure testarut.

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Faig esport desde que tinc ús de raó...dos dies jajaja, no fora conyes desde molt petit.
Vaig començar jugant a fútbol amb sis anys, però a la primera temporada em vaig donar compte que no era lo meu, i vaig començar amb el basquet dels set anys fins als 23 …no era dolent, i vaig passar per una pila d´equips algun d´ells bastant bons, fins que el genoll em va fer crak! Vuit mesos fora de combat…

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al Jovent?
Bueno, desde els tretze anys aproximadament que anaba compaginant el básquet amb la mountain bike…però va ser l´any passat quan vaig decidir d´apuntar-me a alguna competició, i com que feia runnig un parell de vegades a la setmana, i em trobava en forma, vaig probar de fer una duatló, la de Mataró (el meu cunyat i company de btt em va dir que provés) va ser la primera… després va vindre una altra, i la resta ja sabeu com funciona, de duatló a triatló, i ara es un vici…
Al jovent vaig entrar de la mà del nostre COCO, conegut meu de la tenda de bicis que visitem habitualment, quan jo portaba al cap probar la triatló… bueno més en concret la distancia IM al Ironcat,( soc un suicida ),llavors xerrant del tema amb el Coco em va dir ¡pues vente con nosotros coño!, i després de coneixer als senyors Joan i Pere, ja estaba al Jovent!


La cursa de la teva vida va ser? I quina t'agrada més?
No he fet moltes però sense cap mena de dubtes penso que pel moment és i será el Ironcat, la meva primera triatló amb la que debutaba, i a més amb la distancia de Ironman….uff m´emociono cada cop que recordo el meu patiment, i el moment de l´arribada… sempre la tindre al meu record.

De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
Les tres disciplines m´agraden molt, tot i que amb la que més rendeixo i la que més m´agrada es el ciclisme.

Duatló o triatló?
M´agrada més la triatló, però haig de millorar la natació, per aquest motiu ara per ara la duatló sem dona millor, i més si es de muntanya.

Distància preferida?
Tenint en compte que m´agrada patir, tot lo que sigui llarga distancia ja m´està bé, i despres de probar la distancia IM, em quedo amb aquesta.

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Ara he incrementat l´entrenament, i estic fent de 5 a 6 dies d´entrenament, que els divideixo de la següent forma:
Dilluns Descans
Dimarts 1h.30m.running al passeig maritim de Badalona a Vilassar.
Dimecres 1h. natació al gimnàs.
Dijous 1h.30m.running.(un dels dies de correr ho faig a la muntanya de Sant Iscle de Vallalta)
Divendres Descans
Disabte De 3 a 4 hores de btt.
Diumenge De 4 a 5 hores de ciclisme de carretera
A part de l'entrenament, et cuides d'alguna altra manera? (dieta, hores de son,fisio…)
Acostumo a controlar el que menjo, sobretot intento no menjar molta bolleria industrial ni “fritangas”, molta verdura, amanides i planxa.
El dormir per mi és molt important, per lo que intento dormir de 7 a 8 hores cada dia, i del tema del fisio, l´hauria de visitar més sovint de lo que ara el visito…

Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
El combino perfectament, ja que els horaris m´encaixen perfectament amb els horaris laborals, i a més tinc a la meva noia, la Cris, al meu costat amb tot lo que faig, i a més a més li agrada molt l´esport, i disfruta bastant quan anem a les carreres.
Com a sacrifici, puc dir que pel treball que tinc moles dies arribo cremat físicament, però trec les ganes i les forces per entrenar.



Ídols esportius?
En Michael Jordan, i Miguel Indurain.

Què és el que més t'agrada del Jovent? I el que menys? I del triatló (el que més i el que menys)?
De moment m´agrada tot lo del Jovent, el bon rotllo que he trobat i la gent, i del triatló m´agrada la combinació de tres disciplines, fan que una cursa sigui més divertida.
No m´agrada que encara no tinguem una prova de Ironman a Barcelona, no serà per que no estem preparats ( vam fer unes bones olimpiades no?)

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
M´aporta disciplina, salud, fer amistats, satisfacció personal.

Quin és el somni esportiu que encara no has pogut cumplir?
Guanyar una proba de la copa del món de btt…i crec que mai serà posible, però somiar es gratis ¿no?

1 comentari:

gemma y jose ha dit...

AQUEST NOI ES UNA MAQUINA

Hola Jordi

Som amics del Jordi i la Cris, i ens ha fet moltissima ilusió veure´l amb aquesta Web, i veure com consegueix tot alló que es proposa.
Nosaltres sortim amb Mountanbike els caps de setmana pero res el costat del que fa en Jordi, es de veritat una persona amb molta resistencia i constancia.
FELICITATS JORDI, I ENDAVANT

MOLTS PETONETS GEMMA Y JOSE

PD. non stop company i per cert m´agraden els macarrons.