diumenge, 2 de setembre del 2007

TRIATLO BTT LA SEU


7 de Juliol de 2007. 4 de la tarda, 35 graus a l'ombra, humitat altíssima. Joan Benach i un servidor de vostès arriben amb temps de sobres a La Seu, detall valorable anant amb un Benach... parem a dinar, parlem de la vida i els seus temes, solucionables o no... El Jordi Coro va fer el duatló btt que sortia a la mateixa hora.I a les 4 a punt es dona la sortida amb numeret inclòs; sortida falsa, crits als "fugats", riures generals, jutgessa emprenyada (molt), total: hi ha coses que amb els anys no canvien...

La natació és molt curta, 7 o 8 minuts molt ràpids i sense gaire cops, i la T1 encara força bicis, anem bé. En Joan i jo anem separats un minut escàs. A la btt, 6 o 7 km per asfalt estret i puja baixa però molt ràpid, enganxo un grupet de 5 que vola però que m'obliga a donar-ho tot. Pobre de mi, no sabia què m'esperava...! A partir d'aquí comença una pujada per pista-riera de 7km tota de plat petit i pinyó com més gran millor. Realment és del més dur que he fet, suposo que la calor no ajudava. Al km 9 paro a donar-li una eina a un paio i en Joan m'enganxa. Anem junts fins quasi al 15, que comença la baixada, de 10 km i fantàstica, rapidíssima i amb alguna "trampeta". Espero que el capi m'atrapi però no arriba. A la pujada em deu haver passat fins i tot el que col.loca les boies a l'aigua, o sigui que a la T2 queden poques bicis. Intento córrer per sota de 4'/km ja que és un circuit pla de terra, però aviat m'adono que ma mare té raó quan diu que sóc un somia truites... En general molt positiu per mi, feia 2 anys que no feia cap triatló i he disfrutat molt, apart de poder gaudir d'un dia amb en Joan, i dels ànims del Victor tot i anar inmobilitzat. Gràcies a tots!

1 comentari:

Miquel ha dit...

Felicitats per haver tornat a la competició, espero que no s'aturi aquí.
Ja sé que estàs molt enfeinat però...2 mesos per escriure la crònica!
Més val tard que mai!