diumenge, 17 de febrer del 2013

La meva Mitja... i millor marca personal


Asimilant, asimilant. Aquest no es l' objectiu. Ho se, pero no puc deixar d' emocionar-me. Ja fa varios anys que vaig aconseguir el meu objectiu definitiu en mitja, que era baixar de la hora i mitja. Desde llavors no he tingut cap interes en baixar temps. He estat acompanyant amics a les mitjes.

Granollers va ser algo espectacular. Vaig baixar la marca quasi 3 minuts. I quan pensava que el meu actual limit ja estava servit, nomes dos setmanes despres he tornat a baixar el temps 1 minut mes. Ja no sera facil per a mi tornar a baixar. Temps oficial 1h 26m 17s.

Evidentment que estic content, pero tot aixo el que demostra, es que si t' ho proposes ho pots aconseguir. I a mi em serveix per a aplicarlo a la vida personal. Als reptes laborals, per exemple. 

Les dues mitjes que tenia previstes per a aquest any ja estan fetes, i el resultat ha estat excelent. Embrun continua lluny, pero ja no tant. D' aqui a un mes la Marató de Barcelona, que amb la tonteria sera la meva quarta marato. I començarem les cicloturistes. Tinc ganes de veurem a sobre la bici haviam que tal.

by Pere Senpau.