dijous, 5 de juny del 2008

TRIATÓ PORTO COLOM 03/05/2008


El Victor, l’Oscar i jo vam anar fa uns dies a Mallorca per fer el triatló de Port Colom. Vam anar amb vaixell un dijous al matí i vam tornar amb vaixell un diumenge per la nit.


Dormir, entrenar una mica, platgeta, dinar, dormir, entrenar una mica més, sopar dormir, més platgeta, dormir, dinar, cursa, sopar, festa per Palma, tornar a dormir, volteta per Palma, dinar, més platgeta, més dormir i diumenge a la nit cap a casa... va ser un cap de setmana força relaxat.


Per qui no ho sàpiga, és un triatló Olímpic sense drafting i vam tenir l’honor de compartir cursa amb un parell de vesties russes que competeixen a la Copa del Mon, en Carlos Gil (que diu que s’ha retirat però el tiu segueix corrent que se les pela) i també amb la Virginia Berasategui, que va fer els 1500m de natació sense ulleres i va acabar la cursa a peu amb dos ferides enormes als aquiles, suposo que per estrenar sabatilles, ja li val !!!, això que li passi al Victor te un pase, però a una professional... Bé, a part d’això sembla una noia força maca i assequible.





Aquell cap de setmana també va ser el festribike i alguns del cracs del triatló internacional es van deixar veure per allà (com a públic), com per exemple en Marcel Zamora.





Pel que fa a la cursa, és força recomanable. Té una natació fàcil al port del poble. És una sola volta amb la qual cosa, es difícil donar-se cops, perquè la primera boia estava situada a 750m. La bici són dos voltes a un circuit de 22Km gairebé sense un pla, tot és puja i baixa. No són pujades fortes, però ve una darrera l’altre i a més bufava un vent una mica fortet que gairebé sempre venia de cara.




Ho millor va ser el corre, es passava per alguns carrerons del poble i per el costat d’algunes platges i això va fer que hi hagués força gent animant amb molt bon rotllo, menys uns borratxos, que quan vaig passar jo em van començar a cridar: mira!!!, mira!!, el pecho lobo...




A nivell esportiu, el Victor va fer una cursa força bona, l’Oscar debutava en els triatlons i s’ho va prendre amb una mica de calma i jo vaig fallar una mica als darrers kilòmetres de bici però vaig quedar content perquè he començat una mica millor que l’any passat.


Classificació:


http://www.triatlo-portocolom.com/pdf/absoluts.pdf

1 comentari:

Arsenio ha dit...

Dormir, dormir, dormir... sort que us vau enrecordar a temps que tenieu cursa dissabte !! Jajaja... Us felicito per ampliar fronteres i us envejo per no haver estat allà corrent amb vosaltres. Llàstima de classificació però pel que em vas dir hi havia molts "fieras"... així que ànims a tots tres, i endavant