dijous, 14 de febrer del 2008

MITJA MARATÓ DE BARCELONA CAP.II




Arribem a Barcelona molt d'hora, sobre les 7:30, ja que aquesta vegada ens prenem la mitja com un entrenament i aprofitem per fer una tirada llarga pensant en la marató. Sobre les 8 del matí el meu germà i jo ens ajuntem amb dos companys correcats amb els quals anem fins passat el pavelló de la marbella, en total uns 9kms a bon ritme. Per la seva banda la Txell es queda al parc de la ciutadella amb en Jordi i la Blanca donant voltes per un circuit de l'interior del parc.

Arribem just quan està apunt de donar-se la sortida. Els primers kms intento fer-los a un ritme al voltant de 4min/km acompanyant un altre correcat que segons ell volia fer una marca sobre 1h25min-1h26min, jo penso que pot ser un ritme còmode per mi. Però van passant els kms i el ritme es va accelerant, finalment deixo que se'n vagi sobre el km12. A partir d'aquí començo a passar-ho malament, em noto molt cansat i sense forces, el ritme va decaient i arribo a meta arrossegat pels ànims del meu germà, totalment trencat i amb un temps d'1h27min. Es podria considerar bon temps tenint en compte que havia fet un total de 30km però les sensacions amb les que vaig arribar van ser molt dolentes. En fi, confio que es tracti d'un mal dia i per la marató les coses millorin. La Txell va arribar amb un temps d'1h31min, també temps correcte però males sensacions.

Aquest ja és el darrer entrenament llarg cara la marató, la setmana vinent ens trobem tots a l'organització de la duatló de Barcelona.

3 comentaris:

Arsenio ha dit...

Segur que és un mal dia de tots dos. A veure si em treuen el guix i us puc acompanyar en bici una estona al marató... sense destorbar massa.
Ànims que aneu be pel marató com sempre.

Jordi Moyano ha dit...

Si seguiu treballant segur que surten els temps, ànims i a per la Marató!!!

Ironxevi ha dit...

Txell, Mikel, ens veiem diumenge a BCN. Txell, sortim a 4'20"/4'25", per mirar de fer sub 3h10'?