divendres, 14 de setembre del 2007

Sin parar...

Estem en el mes de septembre. queden encara una bona quantitat de proves i ja estem programant i concretant ironmans, curses, marxes per l'any que bé. Estarem boigos?
Peró com comentàvem l'altre dia amb en koko (gran conversador donde los haya) sobre tot un ironman no es tan sols 10, 12 o 14 hores de carrera. Mirant-lo bé fins i tot acabes pensant que no es car els 350 "leuros" que paguem per la inscripció. Deu mesos abans estem buscant allotjament, ilusionant-nos amb entrenos a fer, maneres i dies de anar a la cursa (avió, cotxes)en fi que estem vivint ja tot el que envolta al ironman. Es fantàtstic!!!
I encara més fantàstic es que l'any 2008 estem casi segur a multitut de "frentes":Lanzarote (Jo i Arsenio?) Austria (Miquel i Albert Cuaresma) Ironcat (Pere-power), Niça(ironTxell i Miquel) Zurich "stars"(Arsenio, Pere, koko. Carles, Koro, Franki, jo, i ?) Embrún (posiblement repeteixen Txell i Miquel) alguien da más?
En fi amics tenia ganes de estrenarme en el nostre blog agraïnt la creació d'aquet a la nostre Ironwoman TXELL.

5 comentaris:

Jordi Moyano ha dit...

Jo a Zurich segurament mi apunti, però només per animar i conèixer l'ambient Ironman, que ha de ser una passada.

Txell ha dit...

Felicitats per començar a publicar al bloc, ara només et falta fer la entrevista :)

Arsenio ha dit...

Tot plegat és una bojeria però jo ho dono tot per bo (inclús les decepcions) si preparem plegats totes aquestes coses. La veritat és que tinc moltes ganes de començar la temporada vinent i encara queden coses per fer en aquesta. Benvingut al blogg !!

robert mayoral ha dit...

Molt bé, doncs els que aneu a Austria, Ironcat i Embrun em veureu a mi, encara que si em passeu el calendari d'aquestes marxes ciclistes tant guapes i originals que feu, potser m'hi apuntaré a alguna d'elles....estem en contacte màquines!!

Txell ha dit...

Sobre les marxes, en la mesura del possible - és a dir, del temps lliure de que disposo - vaig actualitzant-les a la part de properes competicions. Allà penjo les curses, marxes, duatlons, triatlons etc que ens semblen interessants al Miquel i a mi, incloses totes les que estem fent amb l'Arsenio, Blanca i Jordi Olivella.