dissabte, 24 de juliol del 2010

TRIATLÓ DE PUIGCERDÀ I CLÍNIC DE TRIATLÓ

El passat pont de Sant Joan vaig marxar cap a Puigcerdà per anar a fer un Clínic de Triatló i el triatló Sprint com a fi de festa. Vam tenir com a profes a l'entrenador de la FETRI i del CAR Ivo Clotet i al Xavi Llobet.


Potser no vaig aprendre tot el que m'esperava però ho valoro molt positivament. Ho recomano de cara a properes edicions i conèixer a l'Ivo i al Xavi a estat una gran experiència i a més, m'ho vaig passar en gran, vaig desconnectar moltíssim del dia a dia, vaig fer vida de professional de l'esport, descansant, dormint i entrenant matí i tarda i vaig conèixer gent estupenda amb la que m'agradaria seguir en contacte. Des d'aquí vull agrair a la direcció de l'allotjament del Campus Cerdanya totes les atencions que van tenir cap els triatletes que vam estar allotjats.


Pel que fa a la climatologia del dia de la cursa, va ser molt adversa amb pluja, llamps, trons i calamarsa (que va fer que abandonés força gent) i es veu que amb fred ja que van haver de portar gent a l'hospital de Puigcerdà amb hipotèrmies. La veritat és que jo no vaig passar massa fred, la qual cosa segurament vol dir que tinc algo de sobrepès que fa que vagi amb protecció extra, tipus foca :(.
Va ser el primer triatló amb cara i ulls de la temporada ja que al B de Banyoles em vaig retirar al segment de corre perquè vaig anar lesionat (o que raro...). Les sensacions van ser molt bones i crec que ho vaig fer força bé. Llàstima que no vam poder fer equip perquè haguéssim pogut agafar un bon grapat de punts per a la classificació per equips.

Classificació:



1 comentari:

Rafa Bethencourt ha dit...

eres de PM jordi!!! y te sabes relacionar muy bien con la peña!!! tu proteccion tipo foca yo no te la veo por ningun lado, y si que veo como tiras en la bici mamonazo!!! asi que dejate de historias y al tajo!!! Nice te espera!!!
saludos y abrazos al resto del club!!! es un placer estar con ustedes y de lo poco que he podido tratar con ustedes me siento un priviligiado y super bien acojido...GRACIAS A TODOS!!!
Rafa
PD: tengo blog (tri-limits)