dilluns, 31 de maig del 2010

Lanzarote "mon amour"

Hola amics primer de tot agrair tots els misatges que vaig rebre abans, durant i despres de la prova. Va ser un punt de apoyo que vaig tenir donat que aquest any portava menos entreno que mai , febre una setmana abans i els meus perennes dolors de tota mena.
Lo que si us puc dir es que aquest triatló engantxa i tots els que fem llarga distancia el tenim que fer al menys un cop.
Paisatges quasi "lunar" acantilats de vertigen un públic autocton volcat amb la prova i coneixedo de lo que es i el que representa.
Amb lo que respecta a el dia "D" dirvos que va ser un dia molt propici ja que el aigua estava perfecte el vent va bufar molt poquet per el que estan acostumats per aquí i aixó va propiciar uns temps molt bons a la bici. La cursa a peu molt de calor pero una delicia ja que en tot moment estas recolçat per el public i jo més que ningú ja que el Pera es va fer +ó- 35 km per el circuit corren i donanme suport i Red-bull fresquet al avituallament lliure.
Organització perfecte comparat amb altres de la marca i com ja us dic molt recomenable.
Gracies a tots!!!!!

4 comentaris:

Miquel ha dit...

Felicitats Joan! M'agrada veure com després de més de 25 anys fent triatló segueixes amb la mateixa il-lusió del primer dia.

Arsenio ha dit...

Malgrat el teu minso entreno has pogut completar un "Lanzarote-Man" molt dígnament... això és degut a la teva classe com a patidor i fondista... tot l'equip hi estem d'acord

Felicitats i endavant...

sergi ha dit...

sr. benach,
com sempre, tot un "bakero" del món del triatló.
em trec el barret.
una abraçada i felicitats!

Jordi Moyano ha dit...

Felicitat Joan!! Cada any que passa et surten millor els IronMan's i amb menys entreno, segueix així!!