dijous, 1 de maig del 2008

ENTRENOS COLECTIUS.¡¡QUE BONS!!

Baja dos dias de entrenos!!!!!
Han estat tan bons i tan positius que m'he decidit a explicausels.
Diumenge passat, sortida en bici per Parpers, Hostalrich i costa a un ritme (per a nosaltres) vertiginós, 140km a un ritme de 33,4kph. amb un Arsenio que comença a fer por però treballant + o - tots a bon nivell(Coco,v2Pera,Marin,Franki,CrackQuaresma i servidor).Transició no ràpida però transició a casa meva i 12 km a peu per el passeig de badalona fins el Masnou.
Aqui si que s'ha vist que els entrenos donen el seu fruit amb un Francesc que si tot segueix així pot fer un bon paper a Zurich rodant molt còmode per sota de 4' quan a vulgut.
Després "cocacoleta" cuatre mentides i cadascú a casa seva.
Entreno 10!!
I el d'avui dijous doncs superior.8h "entrega de material" a casa meva, bici a 35kph de mitja amb moments de 45!! fins Sant Pol i tornada. Tots a molt bon nivell inclòs el ja miticCarles que sense entreno a aguantat totes les envestides de la pantera negra Arsenio.
Pera,Coco,els dos Carles,Marin,Arsenio,Victor(que tot seguit se n'anava a Mallorca amb Moyano)Francesc i jo em arribat bastant carregats de cames cosa que preteniem per començar a córrer amb similitut de sensacions Ironman.Un altre vegada 12 km i joder!! En Francesc se surt!!
Només sé que els últims 5km jo els he corregut a 4 pelats i en Franki s'ha anat com a volgut crec que rodant a 3'40" sobrat. Arsenio molt bé, Pera superior anant de - a + amb l'últim a - de4'. Marin,Coco i en Carles patint una mica més però donant la cara.
I per acabar "trastos" al C.N.Betulo i 1600 d'aigua amb un sol i un mar espectacular!.Aqui a vingut el "altre"Carles(bon tiu) que quan agafi el fil.... Bon ritme de tots anant també de -a+ fent-se curta la distància.
Després de tot això que millor que un dinar allà mateix en família. Mentides,risas,projectes,il·lusions,parlar del viatge de l'Agost a Amberes70.30,etc. De veritat que per a mi a sigut un dels dies de entreno més complets i satisfactoris que he fet.
¡¡Com m'agrada ser JOVENT!!

2 comentaris:

Miquel ha dit...

Tu corrent a 4min!!! i en Franki a 3min40seg!!!però quan medeixen els vostres kms 500 metres???
Ara que esteu tan forts podeu aprofitar per batre el record Jovent d'Ironman, fins ara el té la Txell amb 11h05min a l'Ampolla 2006.

Unknown ha dit...

Bona tarda, Senyors i senyores,

Dono fe de tot allò que explica en Joan. Vaig ser testimoni de la fortalesa ciclista de tot el coet Jovent que va travessar les comarques del Maresme, Vallès Oriental i La Selva el passat diumenge.

Un servidor, després de sortir d'una lesió, va tornar a caure en l'engany de pensar que només faria 120qm (conversa telefònica de dissabte amb en Joan) i va arribar a casa amb 150qm i amb l'home del mall frenant-li la roda posterior.
De totes maneres, molt content del meu primer entrenament oficial com a membre del Jovent79, tota una fita pensant en el meu estat físic de dos mesos enrere.

A partir d'ara intentaré coincidir coincidir el màxim possible en els entrenaments que feu i sobretot tornar a passar-m´ho bé competint amb el vostre, nostre, equip.

Una abraçada

Albert Cuaresma, l'humil nouvingut