divendres, 21 de març del 2008

Barcelona - Castell de Blanes- Hostalric - Barcelona

Avui he fet una sortideta de poc més de 150Km amb els amics del Cariñena. Barcelona, Castell de Blanes, Hostalric, Barcelona.

Cap a Blanes hem anar a prop dels 40Km/h gràcies al vent que teníem a favor. La pujadeta al Castell s’ha fet a bon ritme (vamos, a maricón el último).

Cap a Hostalric, ja amb el vent en contra, també hem anar a un bon ritme, entrant gairebé tots a relleus. A Hostalric em fet una paradeta i ens hem fotut una parrillada de carn. D’Hostalric a Barcelona no parava de bufar vent en contra, però gràcies a anar fent relleus i portar una velocitat constant hem arribat força sencers a Barcelona.

M’ha anat bé per provar les meves noves sabatilles amb un kilometratge més aviat llarg. Són una mica incomodes durant els primers kilòmetres, sobretot de la part superior de l’empeine. Però a mesura que es van fent kilòmetres es tornen més còmodes, que amb altres passa just el contrari. Nota: 7,9.

2 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Jordi soc el Frank del provençalenc. Si vols agafar la foto de grup esta al meu blog : http://somosunabanda-frank.blogspot.com/
El teu va ser un bon fitatge per la sortida.
Fins la propera

Jordi Moyano ha dit...

Hola Frank, merci per la foto. La veritat és que la sortida va estar molt bé i la parada per menjar va ser la guinda. Si l'any que ve la feu, ja m'avisareu.