diumenge, 10 de febrer del 2008

MITJA MARATÓ DE GRANOLLERS "LA MITJA"( 03/02/2008 )

Foto de família dels maimes.


Sense cap mena de dubte aquesta és la millor mitja de Catalunya, una de les millors d'Espanya i possiblement també d'Europa. La participació extraordinària com sempre amb més de 5000 corredors, l'ambient excel·lent sobretot en l'inacabable recta final pels carrers de Granollers.
Després de veure participar a Gebresselasie en dues ocasions, l'any passat Baldini aquest any ha estat increïble veure córrer a Samuel Wanjiru marcant un temps estratosfèric per sota de l'hora, no em puc ni imaginar que hagués passat si s'hagués pogut batre el record del món! també extraordinària la carrera de Txema Martinez, un lluitador nat, aconseguint marca personal amb caiguda inclosa.
Com a punt negatiu l'error en el cronometratge. No entenc com l'organització ha pogut fallar en una cosa bàsica com és aquesta. Hi ha hagut gent que en primera instància no apareixia a les classificacions o bé ho feia amb temps incorrectes.

En Xavi en un moment de la mitja, al fons vestit de maima.

L'incombustible Toni Noe moments abans de l'inici de la prova.

Gràcies al meu temps de l'any passat em vaig poder situar al primer calaix la qual cosa em va permetre sortir força endavant. Surto ràpid i de seguida agafo un bon ritme. A mida que passen els kms em vaig trobant còmode, passo pel 10 amb 39min20seg i amb forces per encarar el retorn a Granollers. Durant el descens segueixo tenint bones sensacions i arribo amb un temps final d'1h20min38seg. Malgrat fer un minut més que l'any passat estic molt satisfet ja que els petits problemes que vaig tenir durant el mes de gener em feien dubtar de quin seria el meu rendiment. La Txell, que estrena equipació, aconsegueix baixar per primer cop de la temporada dels 90minuts, fa 1h29min46seg, quedant però una mica lluny de les seves expectatives.


La Txell patint als últims metres de la cursa.

La Blanca i en Jordi tots dos ben conjuntats.

La setmana vinent toca entrenament important cara a la marató, participarem a la mitja marató de Barcelona però havent fet un rodatge d'1h aproximadament pel parc de la ciutadella. Serà un bon test per acabar de polir detalls i comprovar sensacions.

Jo mateix amb en Jose Luis, durant el transcurs de la mitja.

1 comentari:

Jordi Moyano ha dit...

Felicitats per la Mitja, ja explicareu que tal a Barcelona.