dijous, 28 de febrer del 2008

DUATLÓ DE BARCELONA (17/02/2008)

Excel-lent matinal "duatlètica" la que es va viure diumenge passat a Barcelona. Una organització gairebé perfecte, sense errors importants per la qual ens podem felicitar tots els membres del Jovent demostrant que estem a l'alçada en esdeveniments importants. A la linia de sortida 325 duatletes 40 dels quals fèmines convertint-se en un nou récord de participació.

Aquest any ja anava mentalitzat sobre l'intens ritme al que es corren aquestes proves, em vaig col-locar bastant endavant preparat per sortir disparat. I així ho vaig fer surto rapidíssim enganxat a en Sergi al qual vaig seguir gairebé 2 kms i com a mínim el vaig desgastar mentalment ja que segur que no s'esperava que el seguís ni un metre, a part aquesta sortida em permet distanciar-me de "l'estrellita". A la transcisió arribo uns 20seg darrera en Sergi i uns 30seg a favor d'en Víctor. En el segment ciclista, rapidíssim com sempre, m'ajunto amb en Sergi i deseguida es forma un grup d'unes 15 unitats. A la tercera volta un dels nostres acompanyants perd el control i va per terra, en Sergi no el pot esquivar i també cau. S'em posen els pèls de punta i el grupet inconscientment afluixa el ritme. Acabo el segment ciclista i surto a correr el més ràpid que puc remontant encara alguna posició. Acabo amb un temps d'1h04min amb 2min d'avantatge sobre en Víctor, estrellita un altre dia serà. Sortosament en Sergi no es va fer mal i va poder seguir i acabar la prova.






La Txell per la seva banda també va fer una bona cursa basada sobretot en el primer segment a peu on va poder seguir el ritme marcat per les duatletes del Mataró. A la sortida va tenir un petit "rifi-rafe" amb una duatleta del CNB que intentava fer-la fora de la pista com es pot veure a la fotografia. Aquesta noia va seguir tenint una actitud antiesportiva quan en el segment ciclista es va posar a roda dels nois, fins hi tot en Cano en persona la va apartar del seu darrera recriminant la seva acció. Finalment la Txell va arribar amb un temps d'1h14min en 8a posició i força satisfeta de la seva cursa.









El proper diumenge arriba el primer objectiu important de la temporada: la marató de Barcelona, aquest any amb una gran participació més de 9000 corredors!

1 comentari:

Jordi ha dit...

Enhorabona per les prestacions !!!

Vosaltres no en perdoneu ni una ;-)

I sort a la marató!!! i que disfruteu molt de la grna marató qyue s'esta gestant per fí a la ciutat .......... a veure si us veig passar i us puc fotre un crit d'ànims.