dimecres, 10 d’octubre del 2007

Xavi Lencina i Campos


Nom Data i lloc de naixement.
Xavier Lencina Campos 12-12-1964,Badalona.

Des de quan fas esport? Quins esports has practicat?
Crec que desde sempre,el meu pare em va apuntar a l'escola de ciclisme als 10 anys,vaig començar a competir en ciclisme ben aviat a la categoria Alevi.
He practicat,Ciclisme,Natació,Basquetbol,Futbol,Rugby,Atletisme,Triatló,tots ells com a Federat.

Com i quan vas entrar al món del duatló/triatló? I al Jovent?
Vaig fer el meu primer Triatló a Tortosa 88,allà vaig coincidir amb Joan Benach a la sortida de l'aigua,jo coneixia a la seva dona de les curses de ciclisme i varem començar a xerrar,a partir d'aqui ens anavem veient a tots els triatlons i va creixer la nostre amistat i vam valorar la possibilitat de fer un equip.

La cursa de la teva vida va ser? I quina t'agrada més?
No tinc una cursa predilecte en quan a resultats però em va agradar com vaig estar de forma als anys 92,93 assolint bones classificacions tant en circuit Català com al Circuito Nacional.

De les tres disciplines del triatló, quina t'agrada més? Quina se't dona millor?
Les tres disciplines m'agraden molt, però la que més m'agrada és el Ciclisme.

Duatló o triatló?
Triatló,Olimpic i sense drafting.

Distància preferida?
Triatló "B"o una distancia que fan a Guadalajara 1800mts,60km,12km.

Com entrenes? (Dies/hores a la setmana, llocs d'entrenament, sol o en grup…)
Entreno a diari convinant les sessions,intentant equilibrar les disciplines.

A part de l'entrenament, et cuides d'alguna altra manera? (dieta, hores de son, fisio…).
La Dieta,el massatge i els estiraments,també m'agrada anar a dormir abans de les 11,crec que una bona recuperació es també un bon entrenament.

Com combines triatló, feina i família? Quins sacrificis has de fer?
Això es el mes difícil,però intento que l'esport no desequilibri a la família,per tant he de llevar-me aviat per tenir temps per entrenar.

Idols esportius?
Andrea Taffi i tots els classicomans del ciclisme.

Què és el que més t'agrada del Jovent? I el que menys?
Que pots anar al teu rotllo i la llibertat que tens per escollir curses,el que menys,dons.......m'agradaria...........+++++.......

I del triatló? (el que més i el que menys).

La varietat en els entrenaments,el que menys,les moltes hores que has d'entrenar per estar bé.

Què t'aporta el triatló a la teva vida?
Sentir-me viu i amics.


Quin és el somni que encara no has pogut complir?

Acabar un IM,cosa dificil.......per problemes fisics.