dimarts, 29 de maig del 2007

IV TRANSCOLLSEROLA

Diumenge passat es va disputar la IV edició de la Transcollserola. Van ser 150 Km de puja i baixa per les carreteres de la Serra de Collserola, es va puja Els Once (dos vegades), Santa Creu d’Olorde, Coll de la Ventosa, Forat del Vent, Arrabassada i un altre cop Santa Creu d’Olorde per el costat de l’Arrabassada, amb un desnivell acumulat de 55 Km.

El recorregut va ser molt maco a excepció dels darrers 15 Km, que anaven de Molins fins a Sant Cugat per una carretera trencacames i amb forces cotxes.

Al Sergi Costa i al Víctor els hi va anar força bé. Vem anar junt i força a prop dels primers fins a Santa Creu d’Olorde, on el Víctor va atacar i va marxar del grup d’uns 20 on anàvem. Tot seguir en Sergi va imposar un ritme de persecució i el grup es va trencar. Jo em vaig anar despenjant i ja no els vaig tornar a veure fins a l’arribada.

Per mi va ser un calvari. Vaig aguantar mes o menys bé fins a dalt de la Creu d’Olorde però ens van fer pujar fins a Vallvidrera i d’allí fins el Tibidabo i aquell trosset de poc més d’un Km em va matar. Per que us feu una idea, allò era cap el Km 70 i encara em faltàvem 80 Km amb 4 pujades més. A cada petit repechon havia de posar el 39 - 25 i no vaig poder passar de 11- 12 Km/h (fins i tot menys) a la resta dels ports que quedaven, va ser lamentable. Fins i tot, quan faltaven 15 Km per arribar, vaig haver de parar prop uns 7 o 8 minuts perquè se’m van enrampar els dos quadriceps a l’hora. Menys mal que vaig poder recolzar-me en una tanca, sinó hagués caigut de la bici.

Per compensar i mirar de que no m’agafés el cotxe escombra vaig fer totes les baixades a mil per hora. Al final, mirant la classificació, no vaig quedar tant malament. O la resta que va quedar per darrera meu eren paraolimpics (amb tots els respectes) o és que vaig anar molt rapit al principi i vaig aprofitar molt les baixades per recuperar temps.

Van acabar uns 200 participant i la classificació va quedar de la següent manera:

Classificació IV TRANSCOLLSEROLA.

70 Gabriel Guerrero Jimemez 4:58:28 30.76
91 Sergi Costa Duran 5:10:16 29,59
99 Víctor Peña Gomez 5:16:36 29,00
128 Jordi Moyano Bermejo 5:32:38 27,60

Moyano.

1 comentari:

Miquel ha dit...

Molt bé Moyano tenint en compte els teus problemes no et van treure gaire temps. Víctor les marxes ciclistes no són competitives, no cal atacar!